joi, 31 ianuarie 2008

O noua zi, o alta speranta

Astazi ai avut parte de cele mai ingrozitoare clipe din viatza ta. Niciodata nu credeai ca poti face fatza atator evenimente negative, clipe de groza... si fiori de gheata care te-au strabatut... Tarziu in noapte ai suspinat adanc, ai inchis ochii si ai incercat sa uiti... Dar o rotita in creier nu avea stare, tot iti spunea: "Cum poti sa fii atat de linistita?! De ce vrei sa te scufunzi acum intr-un desert de cuvinte?! Treci la lupta! E razboi!!! Trebuie sa invingi! Nu te lasa batuta!" - "Dar ce stii tu? Ce stii tu ce sentimente imi strabat sufletul? Tu doar stii sa analizezi si sa dai comenzi. Dar s-a terminat!!! De fapt, daca ai stii ca niciodata nu te-am luat in sema?! Esti acolo doar sa ma ajuti sa rezolv problemele la mate (stii ca nu-mi plac), sa ma ajuti sa iau note mari."
Si te cufunzi intr-o ceata densa...
Dimineta deja zambesti :) E hilar cum poate o simpla raza de soare sa-ti aduca zambetul pe buze... Apoi, cu o expresie oarecum perversa, iti spui : "Am supravietit!!! Astazi e o noua zi, am parte de o noua speranta!!" Stii ca nu trebuie sa te uiti vreodata in urma si ca nu trebuie sa-ti para rau de nimic din ceea ce ai facut. Doar toti oamenii trebuie sa treaca prin asemenea incercari; si ei trebuie sa iasa mai intariti, mai puternici.
Zambesc, deci exist!
Cu fiecare zi ce trece invat tot mai multe, chiar daca nu vreau sa dau impresia ca am parte de realitate...
Iubesc, deci exist!
Si totusi gustul singuratatii mele in aceasta lume de minuni m-a ametit!
Dar exista fiori care exalta. Acei fiori care te strabat dupa tristeti profunde sunt magici, ei te readuc la viata. Sau vibratiile muzicii sunt minunate. Nimic nu e mai exaltant decat sa-i gusti vibratiile intr-o zi stralucitoare, o noua zi, care iti aduce o alta speranta!...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Daca erai mai precisa ca marmota de la Milka ar fi fost mai profund. E miscator oricum ce spui, m-au intrigat unele dezvaluiri, am gandit departe... de exemplu: "hmm oare pe cine iubeste Ramona?" iubeste? sau e decat razboi? Si asta e o forma a dragostei... sau decat orgoliu. Hai ca am ajuns departe mai sunt si neinformata asa ca n-am niciun drept :D (prima impresie, decat)

Ramona spunea...

NU am fost destul de concisa in "dezvaluiri", deoarece am vrut sa surprind diferite aspecte ale vietii in doar cateva cuvinte. "Razboiul" nu este dedicat doar iubirii, ci si vietii, persoanelor ce o compun si ii atribuie o nunta sumbra.